onsdag 12 juni 2013

Sommar!!!



Har hyrt en stuga i fort pinta inför sommarlovet! Det är fpv. 6!


Men jag måste jobba för att kunna betala rentan...


Tycker det är fint inne i köket. Har packat upp och så...


Har också hittat en sommarhage till hästarna! Den är nära fp och sgb. Jag har tänkt mig att Southpeak ska få stå mycket i hagen i sommar. Han har jobbat så hårt att jag släppte han i hagen redan nu. Jag tänker nog träna upp poppi lite, eftersom hon är min terränghäst. Men hon och Willem är ju bästisar. så jag får inte rida henne för mycket. Så jag kommer nog rida Romeo ganska mycket i sommar. Har jag berättat att jag har köpt en frieser? Ett sto av finaste ras. Hon heter Fireruby och ska kallas för Flamman. Hon kommer nästa vecka på onsdag. Längtar så!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar