söndag 3 november 2013

Taskiga kommentarer :(

Ja, igår hade jag fått en taskig komentar på en av mina inlägg :( Jag blir såklart inte glad av det och om du som gorde detta set det här, så vill jag bara säga att ditt sätt att uttrycka dig på är inte bra. Du behöver inte kalla mig för en 3 åring när jag bara gav namn år jorvikstallets djur? Visst det kanske inte var det bästa inlägget, men jag tycker inte jag förtjänar en sådan taskig kommentar. Jag blir inte hellerbättre av detta. Hoppas du ser detta, för du har verkligen sårat mig.

Mvh Frida Mountainstone

2 kommentarer:

  1. Skit i folk som kommenterar såna saker!
    Jag tycker att namnen på era hästar är jättefina :) Så radera bara såna kommenterar och låtsas som om de inte fanns :)
    Jättefin blogg och tack för kommentaren♥
    Det betyder jättemycket för mig, ska försöka förklara på bloggen hur jag gjorde min header, så kika in där igen snart haha ;)

    SvaraRadera