fredag 27 december 2013

De nya nyårsklänningarna

Guldig nyårsoutfit:
Jag tycker denna klänning är lite svår att matcha till hästutrustning, men om man får till det så är det väldigt lyxigt.
 Blå nyårsoutfit:
Den här klänningen har en väldigt fin färg och passar till de tidigare blåa färgerna. Lätt och enkel. Jag rekomenderar denna klänning.
 Rosa nyårsklänning:
Jag tycker att den här klänningen är ful och ser konstig ut. Den rosa färgen passar inte till någon av de tidigare rosa färgerna och går ej att matcha till utrustning.
Inte att rekomenderas.
 Svart o vit nyårsklänning:
Finaste av klånningarna tycker jag. Absoulut lättast att matcha med och passar till allt.
Lätt den finaste klänningen hittills.
 Blåglittrig nyårsklänning:
Tycker att denna klänning har fin färg, men är en nyans ifrån att passa till utrustningen.
Rekomenderas svagt.
 Mörkrosa nyårsklänning:
Fin om man bortser från att den inte passar alls till några andra kläder alls. Jag rekomenderar inte denna klänning.


Mvh Frida M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar