måndag 17 november 2014

Dags att komma ikapp :P

Som säkert märkt har jag fått tillbaka blogglusten och spellusten nu :) Jag har gjort ganska mycket på senaste tiden som jag inte skrivit om.


  • Jag har köpt nytt hår
  • Lasse är i lvl 15 nu
  • Bravi är i lvl 14 snart 15 :)
  • Bloggen har fyllt 2 år! Wohoo!
  • Flyttat till Valedale, sen till steves i 2 dagar och sedan tillbaka xD
  • Har köpt dressyrsettet och cowboy settet i fashionbarn!
  • Har köpt 3000 sc
  • Har köpt 2 nya hästar (Fast ni som följer bloggen visste säkert det)
  • Har 5 hästar på hästön (Nu har jag för många hästar för mitt stall)
  • Har 7 hästar i stallet xD
  • Har gjort alla ryktesuppdrag förutom fiskeuppdragen (Dom e ju för tråkiga -.-)
Aa, det var typ det! Hoppas ni vet lite mer nu. Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite engelska. Bai!

Mitt nya hår!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar