söndag 16 november 2014

Nya hästar :3

Hej! Det var ganska längesedan jag bloggade om något förutom redigering, men (hehe) nu är jag tillbaka!

Öppnade min mejl igår och såg att jag fått någon från starstable. Det stod om någon LifeTime kod och att man fick 3000 sc för bara 199 kr! Fynda, Fynda, Fynda! Så nästa dag frågade jag mamma och, ser man på. Jag fick! Så då köpte jag mig den nya fins fux-araben och den ljusaste nordsvensken. Araben fick heta Cinnamonkiss och Nordsvensken fick heta Snowangel. Har ridigt runt på dem hela dagen!

Red ut lite med Cinnamon i Hollow Woods med Danielle Winterpaw. Här kommer några bilder:

Skaffade ny westernoutfit som han stortrivdes i!

Döööör o.o

Skutt, skutt!

Jag och Dante! (Danielle)

Lite bocksprång här och där xD
Red till Valedalesjön med Angel. Här kommer några mysbilder:

Finis :)

Favoriten :3

Trav, trav :)

Hai :D

U like? :P

Hoppas detta inlägg var lite mer intressant än redigeringarna. Här kommer lite koder som jag kan :)
O.B.S! Några är lifetime koder.

TWOTEES
STARHAT
STARTREAT
HALLOWEEN3
NICKELODEON
BIRTHDAY3
HAPPYPIXIE01






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar