lördag 17 oktober 2015

Nytt hemstall, Ny outfit och Hoppning!

Som ni vet har Jag och Frida bott i valedale sen November 2014, det var egentligen meningen att vi bara skulle bo där över vintern men det var så himla mysigt så vill bodde kvar. Men nu har vi packat våra väskor och tagit och flyttat till Firegrove! Det är väldigt nära till sjön då det är där jag spenderar mest tid, men även måga flera fina ridvägar som t.ex Eldstigen, äppellunden, björngrottan och även massa roliga stockar och hinder.

Nu har jag köpt upp mina 200sc, 1. Köpte en tröja från AAE (Klubbtröja) 2. Jag har flyttat. 3. Jag har köpt en ny röd skjukt fin väskt och även ett träns!

Jag och min fina pålle Boy testade några av hindrerna på stigarna runt firegrove, han tyckte det var väldigt mysigt och väldigt kul, i morgon ska jag ta boy och testa lite Reining (Western ridning) Så vi får hoppas att det går bra. :)



Hahaha, likadant som Pride! xD

Landing! :)

Fail på ett hinder

 nu klarade vi hindret!

I Får hagen finns det roliga hinder! :)
Inte den finaste hopptekninken..

//Dante


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar