onsdag 31 december 2014

Gott nytt år hörni!

Hej, hej! Gott nytt år på er! Gud vad fort det här året har gått. Personligen har detta varit ett av mina sämsta år, så jag är glad att det snart är slut. Jag tänkte visa lite bilder från varje månad och sedan kryssa i mina gamla nyårlöften och skapa nya :)

Januari:

Detta var nog månaden som jag red Poppi mest! Hon stog aldrig och drällde inne i stallet utan hon var ute och bar mig runt på Jorvik :)

Februari:
Det här var månaden då jag köpte hem min första arab! Lilla Vilda <3


Mars:
Asså gud! Dett är månaden när jag levlade färdigt Vilda. Jag levlar typ aldrig hästar till lvl 15 så detta var en stor grej! xD



April:
Haha! SSOs årliga aprilskämt xD


Maj:
Den här månaden blev det bara 4 inlägg! haha...ha xD


Juni:
Sommarbloggpaus. :)


Juli:
Åhhh! Jag kommer ihåg när jag gick förbi min häst tidningen på ica och såg att man fick en SSO poster, 200 sc och en mulletröja!!!! :D


Augusti:
1 inlägg! En outfit lol.


September:
Månaden då jag började umgås med Danielle Winterpaw (Dante) <3

October:
När jag började kalla Lovesong för Lasse Lallare och red på honom 24/7

November:
November var månaden då jag började ta redigeringen på allvar. ;)

December:
Bästa månaden enligt mig! Fjordingaaaaaaar! ^^

Ja, ett ganska bra år :)


Nyårslöften 2014:

1. Blogga mera, minst 7 inlägg i veckan :P
2. Levla alla hästar till lvl 15
3. inte slösa fler starcoins på hår eller smink :D
4. slå besöksrekord ;)

Kommentar: Ehh... inget av detta har jag hållit! xD Jag har börjat ta tag i levlingen nu iallafall!

Nyårslöften 2015:

1. Ta tag i bloggen
2. Levla alla hästar till lvl 15
3. Inte sälja någon häst
4. Inte ha en bloggpaus längre en 1 månad

Kommentar: Hoppas jag håller detta! Ha ett gott nytt år hörni!!!!!! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar