måndag 29 december 2014

Kort om att orka

Hej igen, jag vet hur många sånahär inlägg jag har skrivigt och jag är verkligen ledsen. När jag startade bloggen för 2 år sedan, var den till en börjar bara min. Jag visste dock inte hur man skärmfotade eller vinklade kameran in game. Sen frågade jag min kompis Alva, som precis hade börjat spela SSO, om hon ville ha bloggen med mig. Inte visste jag att bloggen skulle växa såhär mycket! Och jag vet att vi har tappat många läsare det senaste månaderna, men faktum är att det börjar bli jobbigt att göra allt själv. NEJ JAG SKA INTE SLUTA BLOGGA. Det är det jag säger till mig själv om och om igen. Men det går helt emot vad jag själv tycket. Det känns som ett tvång när jag inte hinner. Det är därför det är skönt att blogga 2 stycken. Men när Alva inte längre bloggar, eller jag vet inte om hon gör en comeback, så känns det som att det är jag som måste sköta allt. Det var kul i början, men nu har resan blivigt lång och jag har fått tungt bagage. Jag skriver inte detta för att meddela er om att jag ska sluta. Utan jag vill bara att ni ska veta om det här. Om jag plötsligt inte bloggar på nån månad.

Jag är ledsen att ni var tvunga att ta allt det där och jag är ledsen att jag kanske inte kommer blogga lika mycket, men när jag gör det så brukar det komma upp några inlägg. Jag vill bara inte att ni förväntar er (just nu) att jag ska blogga varje dag.






1 kommentar:

  1. Oroa dig inte Frida! Jag ska börja blogga och tänker uppdatera information och en massa idag så fort jag kommit hem från skolan!
    //Alva Nightstar ;)

    SvaraRadera